CONTRAST



Artisć-artisti
GIULIANA CASTLUNGER
SARA DAPOZ
TREEFISTERS
GABRIELE GRONES
JOSEF IRSARA
FRANZ IRSARA
ALBERT MELLAUNER
MARKUS MOLING
MICHAEL MOLING
CHRISTINE RUNGGALDIER
MATTHIAS SIEFF
MARTINA STUFLESSER
GUSTAV WILLEIT

Curada da - a cura di
Verena Malfertheiner
Katharina Moling

nosc entervent - il nostro intervento


Carate revenge – in the Alps
La vendetta delle rape rosse – nelle Alpi
Fas part de n laoro de più video (i autres l'è Blasphemy in the mountain$, stroJET, Sheepass) che trata de la mont metuda en raport co l'antropizazion de “massa” contemporanea de la mont medema. En particolar el video che ve propone rejona de n contrast vif e fort anter chel che l'é la tradizion da bacan sa mont e chel che vegn consciderà l nőf Die, de chel che se semenava d'istà per soraviver d'invern e de chel che de artifizial se semena d'invern per soraviver enchecondì. Rejona de stajon che no vegn più e de ritmes desfantè, de gregn numeres e de picoi ciampes desmentiè, de envajion e de rive da ziar, de turism e de ega da pasentar.


Fa parte di un lavoro di più video (gli altri sono Blasphemy in the mountain$, stroJET, Sheepass) che trattano della montagna messa in rapporto con l'antropizzazione di massa contemporanea. In particolare il video che vi propongo parla di un contrasto vivo e forte tra quella che è la tradizione di contadino in montagna e quello che viene considerato il nuovo Dio, di quello che si seminava l'estate per sopravvivere l'inverno e di quello che di artificiale si semina l'inverno per sopravvivere oggigiorno. Si parla di stagioni che non arrivano più e di ritmi distrutti, di grandi numeri e di piccoli campi dimenticati, d'invasione e di irti prati incolti, di turismo e di acqua da non sprecare. 


Suport\medium: Video
Format\formato: AVI
Temp\durata: 00:03:06
An\anno:2017



Ladinia Flag
Bandiera Ladina

N frame modificà del video “Carate revenge – in the Alps”, olache l bianch de la fana Ladina, “la nef di monc”, vegn metuda en raport co la neva nef di monc, artifiziala tant che n Die.

Un frame modificato del video "Carate revenge - in the Alps", dove il bianco della bandiera Ladina, che nella storia della bandiera originale sta ad indicare la neve dei monti, assieme al verde rappresentante dei prati e l'azzurro simbolo del cielo, viene messo in rapporto con la "nuova" neve dei monti, artificiale tanto quanto un Dio.




Material\medium: peza\stoffa
Mesure\misure: 123 x 70 cm
An\anno: 2017



L video e stat fat a Moena, prim paes Ladin che se scontra vegnendo da sot en su.
Il video è stato girato a Moena, primo paese Ladino che s'incontra provenendo da sud.


La mostra logada jù - allestimento mostra




Organisaziun-organizzazione:
Istitut Ladin Micurá de Rü – micura.it


EPL – Ert por i Ladins – ladinart.org


N gran Develpai  a Katharina e Verena.

Nessun commento:

Posta un commento